zaterdag 25 juni 2016

Postcrossing

Na de kaart die ik uit Belarus ontving, was het even rustig in mijn brievenbus.
Maar de laatste paar dagen was het bijna dagelijks raak.

Dus even op een rijtje zetten:

Deze kaart (DE-5338252) van Bergisch Gladbach ontvang ik van Jenni.
Jenni woont in het plaatsje Burscheid.


BE-452717 is een kaart met de St.Petrus en Pauluskerk van Oostende.
Hij werd me gestuurd door Raquel. Zij woont in Brussel, maar komt uit Lissabon.


De derde kaart van deze week kwam ook uit Duitsland en DE-5335995 was een afbeelding van een mooie iris. Iris germanica, om precies te zijn. Met dank aan Mareike uit Karlsruhe.


En de laatste kaart van dit overzichtje ontving ik vanmorgen. Helemaal uit Thailand kwam deze mooie kaart (TH-228747) van Wat Phra Kaew in Bangkok. Hij is me gestuurd door Jirason en zij plakte er ook een prachtig setje postzegels op; het is dat ik al genoeg verzamel, maar je zou er spontaan postzegels door gaan verzamelen. Wat een mooie plaatjes!




Tot zover.
Fijn weekend!
Joke.


Geen opmerkingen: