woensdag 1 juni 2016

Heel lang niet geschreven op dit weblog, maar het bleef geduldig wachten totdat ik weer een stukje ging schrijven. Weet haast niet waar te beginnen, zoveel tijd is inmiddels verstreken....

Nog steeds ben ik regelmatig "druk" met het maken van Barbiekleertjes; net vanmorgen weer een nieuw setje op Jora Poppenmode gezet.
Niet echt een zomers setje, maar de trui/jurk lag er al zo'n poos, dat ik er eindelijk maar eens een setje van gemaakt heb.


En na een pauze van drie jaar heb ik eind april het kaarten versturen via postcrossing ook weer opgepakt. Inmiddels al een paar kaarten ontvangen. Tot nu toe houd ik op Postcrossingjora bij welke kaarten ik allemaal ontvang, maar helemaal bevallen doet het bloggen op punt.nl me niet. En weer een nieuw, apart, weblog aanmaken bij Blogger, alleen voor de kaarten zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Daarom kies ik ervoor om ze ook een poosje hier te vermelden en te kijken of dat bevalt.

Dus: gisteren twee kaarten uit Duitsland ontvangen:

DE-5254989 van Antje uit Waldeck am Edersee en
DE-5371312 van Rene en Beatrix uit Oberhausen.



Vind jij kaarten versturen ook leuk en vind je vijf kaarten in een maand niet teveel van het goede?
Dan heeft Post.nl een leuke Postcardchallenge voor je.
Misschien win je er wel een reisje naar Londen mee!


Verder ben ik ook lekker aan het lezen. Lees op het moment in "Het tumult van de tijd" van Julian Barnes. Beklemmend boek.
Al een paar jaar doe ik mee aan een Reading Challenge op Goodreads (zie zijbalk) en dit jaar voor de eerste keer ook op het Nederlandse boekenplatform Hebban. Omdat ik niet kon kiezen voor één van de twee communities blijf ik voorlopig maar bij allebei.....


Natuurlijk valt er nog veel meer te schrijven, maar dat bewaar ik voor de volgende keer en ik beloof je dat dat dit keer geen twee jaar duurt ;-)

*********



Geen opmerkingen: