vrijdag 4 november 2016

Kleinzoon Roel


En dan is-ie opeens alweer ruim een week oud!
Onze kleinzoon Roel, geboren op 26 oktober 2016.
Een prachtig kereltje waar we superblij mee zijn.



Voor hem haakte ik op verzoek van zijn mama deze omslagdoek, die de afgelopen tien dagen al goed gebruikt werd. Het (vertaalde) patroon komt HIER vandaan.


Verder breide ik in aanloop naar de geboorte nog een truitje met bijpassende sokjes voor in de tien-dagen-mand die we maakten. En die kon ik natuurlijk niet eerder hier al laten zien. ;-)



Dit patroon van de trui komt uit een patronenboekje van Phildar.
Fijn patroon, duidelijke beschrijving.
De sokjes vond ik op de kadootjespagina van Wolhalla.


Goed weekend!
Joke.





4 opmerkingen:

Unknown zei

Een kleinzoon!!
Gefeliciteerd!
Wat fijn!
Gr H@

Jora zei

Dank je Hannie! Groetjes.

Alyt Vlieg zei

Nogmaals gefeliciteerd met dit prachtige mannetje, Joke! Wat heb je mooi dingen voor hem gemaakt. Je hebt het er maar druk mee gehad. Dat zou bij mij net zo gaan.
Groetjes, Alyt

KnutzEls zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon. Die ligt er al warmpjes bij! Veel geluk en gezondheid voor de kleine man.