woensdag 8 juni 2016

Vlieland en postkaarten

Ja, daar gingen we weer... Voor de elfde keer naar Vlieland.
Bijna ieder jaar gaan we in oktober een hele week naar dit heerlijke eiland, maar deze dagen waren een extraatje omdat we 40 jaar getrouwd zijn.
Daarom ook niet een huisje gehuurd, maar een luxehotelkamer in hotel Seeduyn!
Prachtige kamer met balkon en uitzicht op strand en zee.

Geweldig om vanuit je kamer zó op het strand te kijken en vanaf je balkon (onder het genot van een glaasje wijn) een prachtige zonsondergang te volgen...















En voor wie denkt dat Vlieland niet anders te bieden heeft dan zand en water, heb ik ook nog een plaatje van het mooie stuk bos, waar je heerlijk kunt wandelen (en fietsen, want er loopt ook een goed fietspad doorheen).

Zo, dit lijkt me wel weer genoeg Vlieland promotie voor vandaag.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Wilde Zeewier Weken die op vrijdag 3 juni van start gingen ;-)









In het kader van het postcrossen nog een aantal nieuwe kaarten te melden:



Uit Belarus kreeg ik van Polina een kaart met 3 variaties op het bekende spreekwoord (?) "At the world's end".
BY-1908589

En uit St.Petersburg kwam een kaart van Olga. Wat de afbeelding weergeeft (een sprookje?) weet ik niet. Er staat een stukje Russische tekst achterop, maar mijn Russisch is niet zo best....


RU-4729730

Tot zover.
Tot een volgende keer.
Joke.

2 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Leuk hé postcrossing?! Ik had vandaag ineens vier kaarten in de bus, zo leuk! Twee uit Rusland, een Tsjechische en een uit Hong Kong, even een inkijkje op een andere plek op deze aardbol!
groetjes, Conny

Jora zei

Hoi Conny,
Ja echt heel leuk! Ik ben onlangs weer begonnen na een pauze van 3 jaar, maar heb er weer erg veel plezier in. Hoe lang ben jij al aan het Postcrossen? Groet, Joke.