maandag 15 juli 2013

Nog meer kruissteek

En snel na "augustus" heb ik "september" ook klaar. Wat een heerlijk, gezellig tussendoorwerkje is dit toch. Nog twee maanden te gaan, oktober en november. De eerste steekjes voor oktober staan er inmiddels alweer op.



Een ander werkje dat ik eindelijk eens afmaakte is een patroontje van Prairie Schooler. Was ooit een SAL (Stitch-A-Long) op een borduurgroep. Het moest de eerste zijn van de vier seizoen, maar verder dan deze eerste ben ik niet gekomen.... Dit is Lente, maar ik heb er, ondanks de bloemetjes en de bloesem, nooit een lenteplaatje in kunnen zien. Toch is-ie nu af en wellicht is er voor deze eenling ook nog wel ergens een plekje te vinden ;-).

Verder heb ik enthousiast zitten haken aan het vest, waar ik HIER over blogde, maar daarmee maakte ik niet veel vorderingen. Toen ik al een aardig stukje voorbij de mouwopeningen was, stak toch twijfel de kop op en had ik het idee dat een maatje groter beter zou passen, dus heb ik een heel stuk uitgehaald en ben nu weer net voorbij het punt van de foto. Schiet lekker op zo....
**********


Geen opmerkingen: