donderdag 27 juni 2013

Vier maanden later

Waar blijft de tijd? Het is ruim vier maanden geleden dat ik hier voor het laatste een berichtje postte....
Er was genoeg om over te schrijven; genoeg om te laten zien, maar het kwam er niet van. Tja.

Ik ga geen update geven van de afgelopen maanden, maar hou het gewoon bij de dag van vandaag ;-)

Nog steeds draai ik mee met de Inchy Hexagon Flower Swap en van Gemma uit Leeds (UK) ontving ik deze mooie juni-hexablommen:

Inmiddels begint mijn doosje met bloemen van deze swap aardig vol te raken en moet ik nodig beginnen met het borduren van de harten van de bloem. In iedere centrumhexagon wil ik naam van de maakster en land van herkomst borduren. En ondertussen ben ik ook stevig aan het nadenken over hoe ik ze aan elkaar ga maken.

En toen ik van de week voor iemand anders een borduurpatroontje aan het zoeken was en daarbij weer zoveel moois en leuks voorbij zag komen, was het bijna voorspelbaar dat ik de borduurkriebels zou krijgen. Jawel hoor, ik ben weer besmet! Heb eens gekeken wat er nog ligt aan borduurwerkjes en zat gisteravond op de bank heerlijk te "prikken". Eerst een patroontje afmaken waar ik ooit bij een borduurgroep aan begon (als hij af is laat ik hem helemaal zien...) en voor daarna ligt mijn Lizzie Kate projectje al klaar.
De twaalf maanden van het jaar. Een heel stel heb ik al af, zie HIER . Maart is ook klaar, maar om een reden die mij nog niet helemaal duidelijk is verschijnt die bij mij niet op het scherm.
(update 8 juli: link gerepareerd).
Dus resteren nog de maanden augustus t/m november.
Ik heb er weer helemaal zin in!!
Gevolg is wel dat het maken van de barbiekleertjes op een lager pitje komt te staan, omdat ook mijn dagen niet meer dan 24 uur hebben. Helaas.

O ja, het lezen gaat ook weer lekker. Ben nu bezig in "Het woud der Verwachting" van Hella Haasse. Prachtig boek (vind ik).

Joke.

1 opmerking:

Alyt Vlieg zei

Lekker bezig, Joke!
Die verjaardagskalender wordt mooi (ik kan maart ook niet zien). Wat leuk, die afwerking met de kleine knoopjes.
Misschien ook eens idee voor mij, die klassieker van HH. Ik loop maar 1 boek voor op jou. Bij mij zit de vaart er ook niet in. Maar ...... de vakantie komt eraan.
groetjes, Alyt