donderdag 10 mei 2012

Lapjesruil Charm Club

Deze week was het weer zover: een lapjesruilronde van Marcha's Charm Club.
Gisteren kreeg ik een verrassingsenvelop in de brievenbus van Riekie uit Tilburg.
Een envelop met een inhoud om helemaal blij van te worden; in de eerste plaats natuurlijk blij van al die mooie lapjes die ze me stuurde. Heerlijke kleuren, waarvoor ik al gelijk diverse mogelijkheden zag!


Behalve deze lapjes had ze er een gezellig briefje bijgedaan èn een siggy! Die siggy was bedoeld om me warm te maken voor de siggyruil, waar ze zelf helemaal verslaafd aan is. Tja, Riekie.... ik weet van het bestaan van deze verslavende bezigheid af en tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan om mezelf bij Annelies van Quilts and Siggies aan te melden. Maar wat ik ook besluit, je krijgt er in elk geval eentje van me retour!


En dan nu snel 10 lapjes snijden om aan mijn eigen verplichting voor deze lapjesruil te voldoen ;-))

Geen opmerkingen: