zondag 27 mei 2012

Bloemen en Huisjes








De eerste bloemen zijn altijd het mooiste.
Gistermorgen in ons tuintje zowel de eerste bloeiende papaver als de eerste bloem in de clematis. Ik hoop dat er nog velen volgen, maar de eerste exemplaren moeten toch ieder jaar weer even op de foto...




Verder gisteren mijn huisjes weer tevoorschijn gehaald. Twee huisjes in elkaar gezet en eindelijk de knoop doorgehakt wat betreft de stof voor de tussenbiesjes! Ik had een heel leuk stofje liggen, maar te weinig helaas. Geen idee van welke fabrikant het was en een hele ris online stoffenwinkels naspeuren leverde ook niet het gewenste resultaat op.
Maar toen ik onderstaande randstof (die ik al verschillende malen als "ongeschikt" aan de kant had gelegd) nog eens wat beter bekeek, had hij toch zeker mogelijkheden. Dus ga ik daar maar eens wat strookjes van knippen en er een aantal huisjes mee aan elkaar zetten. Voor de hoeken heb ik nog een mooi donkerblauw stofje gevonden. Wordt vervolgd. Sorry, onscherpe foto, maar het ging even om het idee...


1 opmerking:

Tineke zei

Leuk stofje heb je gevonden voor je huisjes. Hoeveel heb je er nu af?