woensdag 2 februari 2011

One Flower Wednesday

Toch maar weer een fotootje van mijn hexagon-bloemen-project. Maak meer bloemen dan dat ik bloemen aan elkaar zet; dit om de stofjes beter over het eindresultaat verdeeld te hebben.
Het hexablommenplannetje dat ik vorige week noemde is inmiddels weer gewijzigd: ik ga daarvoor geen bloemen gebruiken, maar zet (van dezelfde stofjes) hexagonnetjes ad random aan elkaar. Wat het worden gaat? Verklap ik lekker nog niet....


Here's a picture of my hexagonflowerproject. A lot of separate flowers still, because I want to make sure that in the end the several fabrics are spread nicely over the whole project.
About the hexaflowerproject I mentioned last week: it's been changed already. I decided it would be better to put the hexagons together at random. What it's gonna be? Sorry.. I'm not telling you yet...

Happy Hexing!
Joke.

Geen opmerkingen: