zaterdag 15 januari 2011

Update klosjesquilt

Straks eerst maar eens een blogrondje maken om te kijken of "Zaterdag-Klosjesdag" nog leeft. Bij mij in ieder geval iets minder omdat ik het klosjesmaken achter de rug heb en mijn klosjeslap aan het quilten ben. Toch even een plaatje van hoe hij eruitziet ziet met de okergele randen erlangs. NĂ¡ het quilten komt er als laatste nog een donkerrode bies in de stof van de sashins omheen.
Het begin is er, maar erg snel gaat het niet. Vanavond moet ik hem maar weer eens op schoot nemen; best een makkelijk werkje voor bij de televisie. Weet nog niet of er iets van mijn (onze) gading op tv is, maar ik kan altijd een dvd van The Tudors gaan kijken. Heerlijk!
Nog steeds aan het lezen in Wolf Hall en deze serie gaat voor een groot deel over dezelfde personen, in dezelfde tijd, met dezelfde intriges. Helemaal spekkie naar m'n bekkie....

En verder?
Straks eerst wat boodschappen doen (o.a. langs de Readshop om te kijken of ze de nieuwe Quiltmania hebben en het AD te halen waarbij vandaag gratis een cd van Trijntje Oosterhuis zit; leuke actie!), daarna wellicht een beetje huishouden en verder ligt er dan nog allerlei leuks op me te wachten: borduurwerk, boeken, hexagonnetjes, haakwerk, breiwerk ...
Verveling? Wat is dat??

Fijn weekend allemaal!
Joke.

Geen opmerkingen: