woensdag 5 januari 2011

Kringloop

Alle lezers van dit weblog
EEN HEEL GOED 2011 toegewenst!



Wanneer wij naar de Kringloop rijden om daar aan de achterkant wat overtollige huisraad te brengen, lopen we meestal daarna via de voordeur nog even naar binnen om wat rond te snuffelen. Dat snuffelen gebeurt dan hoofdzakelijk bij de boekenkasten, waar we bijna altijd wel weer iets vinden dat we de moeite van het meenemen waard vinden. (Alsof we niks meer te lezen hebben.....).
Gisteren bestond de buit uit 5 literaire juweeltjes die ik nog niet had en drie andere romans:

Lezen is en blijft zo'n heerlijke bezigheid!
Door een overdaad aan andere hobbies heb ik het afgelopen jaar 2010 veel te weinig gelezen naar mijn zin en ik ben absoluut van plan daar dit jaar verandering in te brengen. Dit is dan gelijk ook mijn énige goede voornemenvoor 2011!

Ik heb (weer) een paar mooie tabellen gemaakt, die ik dit komende jaar beter hoop te kunnen invullen dan in het afgelopen jaar het geval was. De klemtoon heb ik, evenals vorig jaar, gelegd op de Nog Te Lezen boeken uit eigen verzameling. En als ik dan zo verwoed boeken blijf kopen, is die stapel nog lang niet weggelezen ;-))

Geen opmerkingen: