woensdag 26 januari 2011

SAL Prairie Schooler

Door een fikse verkoudheid voel ik me minder fit dan ik graag zou willen, maar een beetje borduren kan altijd wel. Toch?

PS-pattern SAL
Ik ben bezig met een SAL (Stitch-A-Long) op een yahoo borduurgroep; een Prairie Schooler patroon van de vier jaargetijden, waarvan dit de lente is. Helemaal als de lente komt-ie nog niet op mij over; met die maan erbij krijg ik meer een decembergevoel, zo van "Zie de maan schijnt door de bomen", maar het borduurt relaxed, dus we prikken rustig door. Lekker aan tafel met een kopje thee erbij... Klinkt wat meuterig misschien, maar zo voel ik me op dit moment ook.

On one of my yahoogroups we're working on this SAL. It's a Prairie Schooler pattern of the four seasons. This one is supposed to be spring, although I don't feel much spring when I look at it. But it's a pleasure stitching it, so I'll just stitch on....

Geen hexablommen update in het kader van One Flower Wednesday voor mij vandaag. Wel wat hexablommen gemaakt de afgelopen week, maar om ze telkens te showen terwijl ik hetzelfde soort stofjes gebruik, wordt wat eentonig. Máárrrr.... ik hoop vandaag of morgen aan de gang te gaan met het project dat ik met mijn bloemen voor ogen heb, dus wie weet: volgende week weer een hexablommenfoto??

No hexaflowers on my blog this week. I did make some new flowers, but because I'm using the same kind of fabrics all the time it's a bit boring to show the same kind of flowers every week. But.... I hope to start soon with the project I'm going to use my flowers for, so who knows: next week a new hexaflowerpicture on my blog??

 

Geen opmerkingen: